Singapur, Vanuatu, zvyšok sveta … a Ita Buttrose

Zdá sa, že tento okamih už nikdy neprišiel, ale má. A je to také vzrušujúce, ako sme si mysleli, že to bude.

Tento týždeň bol pre cestovný priemysel v Austrálii najpozitívnejší ako ktorýkoľvek iný v posledných dvoch rokoch – naozaj sa cíti, akoby sa veci opäť pohybovali smerom k „normálnemu“ cestovaniu.

S stretnutiami s celým radom poskytovateľov cestovania – od hotelov do leteckých spoločností, uchýlia sa k výletným firmám, cestovné rady pre súkromné ​​spoločnosti, ktoré ponúkajú jedinečné zážitky a dokonca hodinu s mediálnym magnátom ITA Buttrose – sme nechali týždeň plný nadšenia, čo má prísť .

Tu sú niektoré z najdôležitejších ľudí z týždňa – dúfame, že sa vám toto vydanie bude páčiť!

Na zdravie – Jim a Christina XX

Týždeň sa začína veľmi pozitívne stretnutím s dobrými ľuďmi z hotela OG Raffles v Singapure.

Začúvame veci nápojom v Bar Topa v meste.

Nerobia tu singapurský popruh, ale majú niečo iné, čo je celkom úžasné: 8 dolárov Negronis! Toto musí byť najlacnejší kokteil v meste. A na rovnakom cenníku je veľa ďalších nápojov.

Jedlo tu tiež vyzerá celkom dobre, ale sme však viac ako len tapas.

Toto je len výber vynikajúceho jedla v Bar Totti’s Next Door. Vľavo hore je ich podpisový nafúknutý chlieb, ktorý je ideálny pre antipasto Burraty a Mortadella, ako vyjde.

Vpravo hore je štvorica krásnych jemných lastúr, potom vľavo dole je teľacieho Schnitzel s jemne nastrúhaným parmezánom a nakoniec to najlepšie z dezertov (hoci karamel Creme je tiež chutný) je čokoládová torta. Tak bohaté a husté.

Je úžasné dohnať ľudí tvárou v tvár, najmä keď je to takáto hviezda. Oproti mne je najúžasnejší kolegovia blogerky a spisovateľka cestovného ruchu Amanda Woods dobrodružstiev po celej sláve a po mojej pravici sú Raffles ‘Vlastná Jesmine Hall.

Vedľa nej je významná podzemná voda Ben, ktorá píše neuveriteľné kúsky pre všetky najlepšie cestovné publikácie. Trpí tiež hrozné utrpenie, že vyzerá trochu ako ja. Takže ak ste niekedy počuli o tom, že Ben robí niečo hrozné alebo trápne, pravdepodobne som to len ja mesačne.

Ben je vedľa skutočne elegantného a krásneho módneho riaditeľa Thelma McQuillan a oproti nej je plodná Kristie Kellahan, ktorá sa teší stále exubrantnej spoločnosti našej hostiteľa Jane Corbett-Jones a zatvára slučku úžasný, talentovaný Dilvin Yasa.

Ale čo Raffles?

Samotný vrchol luxusu, šarmu a sofistikovanosti starého sveta má Raffles, že „neudržateľná“ kvalita, ktorá pochádza z udržiavania konvenčného predovšetkým predovšetkým ostatných na takú dlhú dobu.

Nebol som v Raffles (zatiaľ), ale to, čo si myslím, že je ako ako mi pripomína ohromujúci Grand Hotel Tremezzo na jazere Como. Zdá sa, že má rovnakú regalskú deportáciu a dedičstvo, ale s šikovne vyváženou úrovňou priateľskosti a známosti, ktorú dostanete iba v najlepších hoteloch po celom svete.

Tento znak Singapuru však stále nestál. Neprestieral sa na vavrínoch. Áno, má niektorých z najslávnejších spisovateľov západného sveta. Áno, má svoj vlastný kokteil.

Tento kultový hotel však stále nestál.

V skutočnosti od roku 2017 renovácie pokračujú v zlepšovaní zážitkov Raffles ešte viac. a 2022 vidí opätovné otvorenie Raffles Singapur s vecami, ako je počet miestností v tomto všestrannom hoteli, ktorý sa zvyšuje z 103 na 115.

Vytvorili vyvýšený singapurský popruh, kde je všetko o tomto ikonickom kokteile na mieru. Gin je špeciálne vyrobený pre hotel spoločnosťou Sipsmith, vyrábajú vlastný granát z čerstvých granátových jabôt a vyrábajú vlastné horké bitry interne.

Znamená to, že jediné miesto, kde môžete získať skutočný singapurský popruh, je tu v Raffles.

Celá táto reč o Raffles a Singapure, ktorá bola mojím prvým cieľom, keď som prvýkrát cestoval na sólo na medzinárodnej úrovni, nám dal motiváciu urobiť z tohto fascinujúceho ostrovaceho národa náš prvý prístav, keď budeme cestovať po zahraničí.

Nemôžeme sa dočkať!

Včera obed mal skončiť o 15:00. Dostal som sa domov tesne pred šiestimi! To je to, koľko zábavy mali všetci a ako sme všetci nadšení, že sme všetci z vyhliadky na to, aby sme opäť cestovali.

Dnes sme s Christinou smerovali do Barangaroo do vynikajúceho 12-mikronu na obed s radou pre cestovný ruch Vanuatu a našimi kamarátmi a kolegami z ASTW!

Jedlo v 12-mikróne je vždy na peniazoch. A keď ste na takomto mieste, s výhľadom na ohromujúci prístav v Sydney, je lákavé to neskúšať. Nie s 12 mikrónom.

Aby som bol úprimný, všetci sú tak nadšení, že sú opäť spolu a rozprávajú sa, kuchyňa mohla podávať misky piesku a my by sme boli šťastní. Ale čerstvé paradajky a burrata?

S Christinou sme tiež tak nadšení, že hovoríme Vanuatu. Cestovali sme sem v roku 2012, pred tým, ako sme dokonca premýšľali o založení pána a pani, a tento príbeh, ktorý som tu dostal povolenie na republiku, bol môj prvý komisiokus. Čítanie späť, som ohromený, že som to vôbec vytlačil. Myslím, že Christinove úžasné fotografie to dostali cez líniu.

Ak sa rozhodnete prečítať tento príbeh, nekomentujte, ako vyzerám mladý. Som si hlboko vedomý tejto skutočnosti – to bolo pred desiatimi rokmi!

Ale dnes nehovoríme iba o Vanuatu; Hovoríme Vanuatu s vysokým komisárom v Austrálii, jeho dokonalosťou Samson Vilvil cestovné.

Jeho dokonalosť, ktorá je rovnako obľúbeným titulom, je fascinujúca a prináša späť toľko spomienok na náš čas vo Vanuatu. Jeho vášeň pre jeho ohromujúcu krajinu, spolu s faktoidmi ako:

– Vanuatu je najviac multikultúrnejšou krajinou na svete a má viac ako 150 rôznych jazykov, o ktorom hovorí Ni Vanu.

– Vanuatu má deväť, z ktorých päť je stále aktívnych, Volcanos – väčšina z akejkoľvek krajiny.

– Pravdepodobne najdôležitejšie v súčasnosti Vanuatu nemal v komunite jediný prípad Covida.

Ešte predtým, ako sa dostaneme na koniec obeda, s Christinou a ja hovoríme o návrate do Vanuatu. Vyzerá to, že Singapur má určitú konkurenciu pre našu pozornosť!

Dnes ráno sa cítime veľmi dôležité: dostávame policajný sprievod!

Po pravde povedané, práve sledujeme (nesmierne sľubujem) tieto pôsobivé policajné kone a ich bremeno, keď sa vydávame na ďalšiu úroveň v našom stále intenzívnejšom týždni cestovných stretnutí.

Vytvorené spoločnosťou Travmedia – spoločnosť, ktorá je lepidlom medzi cestovnými spoločnosťami a médiami – je to samit Tavmedia, kde to najlepšie v cestovnom ruchu hovorí o rôznych témach.

Ale predtým, ako sa dostaneme okolo Foyer of Sofitel Darling Harbor, vidíme kamaráta, ktorý nám chýbal od roku 2020.

Toto je Mosilo z Južnej Afriky cestovný ruch. Stretli sme sa s ňou na našej ceste do SA a okamžite sme sa stali pevnými kamarátmi, ale pretože bola späť, keď začala blokovanie, museli sme sa spoliehať na WhatsApp.

Je také dobré ju vidieť.

Summit začína (IMHO) najlepším panelom dňa. Vedený nenapodobiteľným Robom McFarlandom, ktorý sa šíri tak tenký ako padajúca mačka medzi profesionálnou cestovnou žurnalistikou na voľnej nohe, PR, digitálnym a vzdelávaním všetkých o tom všetkom.

Prvá kabína mimo hodnosti na každom fóre je ťažká práca, ale títo chlapci – Kelli Armstrong, Natasha Dragun a Michael Turtle – pracujú úžasnou prácou.

Michael, ktorý je kolegom cestovným blogerom (a mnohými ďalšími vecami), dostane našu „sub-industru“. Dešifruje a vysvetľuje veci tak jasne, že v miestnosti teraz nemôže byť nikto s výhovorkou, že tomu nerozumie.

Odkedy Nirvana prepustila Bleach, na reproduktore toľko prikývla. Teraz to chodím so mnou.

Ale Michael skutočne zachytáva všetko, čo je v našom priemysle také dôležité, že mnohí nerozumejú. Prial by som si, aby som zaznamenal jeho reč, aby som tomu dokázal lepšie porozumieť. Pekná práca, kámo.

High bod každého samitu (pozri, čo som tam urobil) je, samozrejme, hlavnou myšlienkou. Ale tento rok je to jednoznačne vrcholom toho.

Máme Ita Buttrose, ktorá hovorí celú hodinu v jej živote a ako všetko kleslo, a nie je to nič iné ako mimoriadne.

Nikto nie je podmanivý, keď sú na volaní priblíženia, sú to.

ITA je.

Sľúbila sa tiež, že sa vráti budúci rok – ten čas osobne – a nemôžem sa dočkať.

Bez ohľadu na kalibru reproduktorov je vždy prekvapujúce, aké únavné to sedí a počúva ľudí celý deň.

Našťastie, hneď po ceste je Ovolo 1888 Darling Harbor a tento krásny butikový hotel je šťastný, že má veľa unavených ciest a opakovaní prichádza a pije vo svojom bare zadarmo (na chvíľu).

Preskúmali sme 1888 skôr, ako sa stal hotelom Ovolo, a je fascinujúce zmeny, ktoré sa uskutočnili.

Spritz The Bar vytvoril, je tiež niečo. Nemôžeme sa dočkať, až sa vrátime a uvidíme, ako sa od nášho posledného pobytu tu zlepšili iné veci.

Dnes je ďalší skorý začiatok, ale určite najdôležitejší deň celého týždňa.

Ideme na IMM – medzinárodný mediálny trh pre nezasvätených. Vytvorené vynikajúcimi ľuďmi v Travmedia, IMM je niekde medzi obchodným cestovným a rýchlostným zoznamom pre cestovný priemysel.

Pred nami sa šíri 100 rôznych poskytovateľov cestovania – Hotels, Airlines, Cruise Companies, PR, operátori, turistické rady … skoro každý aspekt cestovného priemyslu.

Dostávame iba 15 minút s 22 cestovnými subjektmi, ktoré sme si vybrali alebo ktorí si nás vybrali. Je to veľa rýchlo hovoriacich, energických sietí, ktoré vždy prináša pozitívne výsledky pre všetky strany.

Je to zábava, ale knacking.

Našťastie je veľa vecí, ktoré to rozbijú. Jedným z nich je ustríc, na ktorý položil cieľový NSW. Čerstvo zasiahnuté chutné sladké Sydney Rock Usysters pre všetkých!

A keď si myslíte, že ste mali dosť, táto krásna dáma prichádza okolo a dáva vám viac!

DNSW tiež prevádzkuje súťaž Instagramu o svoj obľúbený záber tejto kúpeľnej vane obklopenej sviežou zeleňou.

Cena je pobyt v Gaii, neuveriteľné ústupy hneď za ByronomZáliv, ktorú vlastní Olivia Newton-John. Dúfam, že to vyhrá. Vyholil som si nohy a všetko!

Uprostred našej siete sme na obed na ICC. Je úžasné vidieť toľko ľudí na rovnakom mieste. Hovoríme o 100 poskytovateľoch cestovného ruchu – z ktorých mnohí majú viac ako jednu osobu, ktorá prevádzkuje svoje stoly – a viac ako 150 ľudí z médií.

Skutočne ukazuje, ako túži všetci o tom, ako opäť kickstarting cestovať.

Jedlo na ICC v tomto roku je oveľa lepšie. Naposledy sme tu boli, naozaj to nebolo dobré, ale tento ceviche skutočne zasiahne miesto.

Je škoda, že je to „suchý“ obed, ale je to tiež pochopiteľné. Sme iba v polovici dňa a boli sme v IMMS predtým, ako sa na obede podávali víno a pivo. Popoludňajšie stretnutie bolo … menej produktívne.

Akonáhle sa však každý deň formálnych sietí skončí, je čas na skutočné zábavné veci.

Presunuli sme sa do Hyatt Regency, kde nás veľkoryso hosťujú za víno a okusy. Názory sú jedinečné, ale v skutočnosti sa všetci viac zaujímajú o dobehnutie. Je také dobré byť späť socializáciou takmer normálnym spôsobom.

Naposledy sa zvolávame na pár konečných povzbudzujúcich slov od Nicka Waylanda, zakladateľa Travmedia. Všetci sa cítime tak pozitívni o budúcnosti-a to nielen kvôli voľnému výlevu vína!

Až príliš skoro sa na karte vyčnieva vo funkčnej miestnosti, takže Christina, Amanda Woods sa pohybujeme hore a prepašujeme miesto na balkóne baru Zephyr Hyatt Regency. Negroni je oveľa drahší ako prvý v tomto príbehu, ale potom sa pozrite na tento pohľad.

Bol to bezpochyby týždeň nabitý cestou, ale aj týždeň plný pozitivity a pokroku.

Nemôžeme sa dočkať, až sa pohneme a prinesie vám viac príbehov z tohto ohromujúceho sveta.